søndag 3. februar 2013

februar allerede :O

i januar skiftet vesla avdeling og er no med større unger,var ik so kult når ho forsto at hun ik skulle vere på den gammle avdelingen,både hun og jeg var jo blitt vandt til det og so glad i dem som jobbet der,spesielt ei som heter sissel anita,vesla bare eelsket henne :-) Men nå er vesla snart 3 år gammel så hun og celina kom i en avd der dem er litt eldre. Nå går det bedre når jeg skal levere hun i barnehagen ,men hun sier hun ikke liker seg der ,og je savner å levere en glad jente til barnehagen.før var det slik at når jeg vekket henne om morningen og sa no skal vi i barnehagen so spratt ho opp og ropte :jaaaaaaaaaaa! :) men no seier ho at ho ik vil ,men det går seg nokk til når ho blir bedre kjendt med ungene :) denne mnden var hun og sta bada i basseng med pappaen sin (da vart jeg litt sjalu,for jeg hadde so lyst til det )-men vi har jo vert i syden ila og det fikk ik han med seg for da var han på jobb, og slik er det no det er :-) dei var med broren hans geir,renate og ungene deres. det var so kjekt å høre og sjå at de hadde hatt det so gøy. Denne mnden bestemte vi oss (jeg og trond) om at vi skulle no sjå kor det gjekk med at ho er hjå han anna kver helg heile helga. vi har no vert på besøk til han og hun har sovet der ei natt hver helg siden desember. jeg tok med meg inn ei seng slik at hun hadde sin egen prinsesseseng der inne ,tok med prinsesseslør over senga prinsesse bilder og olebrum osv, så hun har fått det so fint på rommet der inne :-) plutselig var det februar,og vesla var på sitt første karneval i barnehagen,det var so kjekt sjå ho so stolt når ho gjekk ut døra her . mamma kjørte ho i barnehagen den dagen(1 feb)- vesla fikk velge mellom å vere olebrumm eller prinsesse. og prinsesse vart det ,ho fikk med seg den fine prinsessekjolen ho fikk av annebritt til jul,tiara smykker og barbie hårklemme. denne helga her har hun vert heile helga hjå pappaen,jeg var der fredagen til ho var lagde ,vi såg idol ilag og kosa oss. han sa ho har hatt en del mareritt,men ellers har dei kosa seg.han sa ho hadde vokna og so hadde han latt ho sove i senga med seg ,og da hadde ho sakt:elska deg -til han ,ååååh, so kjekt å høyre <3 hjertesmelt* det er so fantastisk godt og deiligt at dei no har det so fint. får kribbling og sommerfugler i magen for jeg blir so glad,han er so flinke med ho no og ser ho :-) jeg er flink å skryte over han ,og jeg ser kor han elsker å vere med ho. Han kjem kanskje innom neste helg sa han ,for han skal kanskje til broren sin som bor på atløyna.

1 kommentar: