fredag 1. juli 2011

1juli


20juni kom vi igjen fra Gjøvik der vi alle var når jeg utdannet meg til kosmetisk fotpleier.-jeg beg og å jobbe igjen den dagen og vesla flyttet på eget rom den dagen,det gjekk veldig bra med hun. Sov godt.
Jeg hadde og har enda litt vanskelig for å sove uten henne,so det blir en del turer innom til henne iløped av kvelden/natta.
Er jo vandt til at jeg har hun rett ved siden av sengen min,og at vist jeg vokner om natten så hørte jeg hun sove godt ved siden av,eller jeg hørte om hun låg med fjeset ned og pustet tungt.ol.

Men det er bra at hun har fått sitt eget rom :-)

Nå er det like før hun går og er nå overalt og er veldig nyfiken :-) Hun er so go <3

Hun pratet en del før,men har sluttet litt med det,men det er vist vanlig.
Hun prater Mye i sitt eget språk,hehe :-)

-jeg har som sakt beg jobbe igjen,men beg med for mye for tidleg så er nå blitt sykmeldt i to uker i 60%.
skulle aldri ha beg med så mye med engang,jeg var beg føle meg bra.-Men nå er muskelknutene er tilbake og det verker som fy i rygg,skuldrer,bryst, armer og bein.
For en tosk jeg er !
Men lærer en noengang?
Jeg kvidde meg slik til å si det til dem på jobb,og gråt og gråt,men da jeg ringte ble de ikke sinte(vertfall ikke da til meg) og hun på kontoret hadde hatt så mye plager selv så hun var bare kjempesnill.
Det er godt det finnes slike som veit hva en snakker om, og som har hatt slike problemer selv.

Jeg får prøve igjen å godta at det skal vere slik en stund til....men det er ikke lett...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar