onsdag 3. april 2013

3 år!!! Gratulerer med dagen vesla mi :)

i dag fikk du ballonger,frokost ,sang og pakke av meg på senga :) so fikk du se på film i senga,bestemora di kom innom med risbolle og pakkeog besten kom etterpå med gave:) hjalti var her og leika med deg ,og jeg og du kosa oss ilag før dei andre kom. Dei som var med på feiringa i dag var ,jeg ,pappaen din,tante aina,onkel frank,besten og bestemora.oldemora ,signe og olla :) Det var en kjempekjekke dage og du fikk masse fint. Idag fikk du beskjed om at no var du tre år og at no må du slutte med tutt,det synst du var litt trist og det var like før jeg gav etter.Men jeg gjore det ikke for det er for det beste for deg ,gullet mitt.jeg skal skrive meir og alt imåra,men no er jeg veldig sliten .og det trur jeg du og er *elsker desse gledeshylene dine som jeg har hørt so mange av i dag*elsker deg gullet mitt. klem mamma <3

1 kommentar: