fredag 7. mai 2010

snart mandag

kl 23.52
Idag har vi hatt en veldig kjekke dag :-)
I dag gjekk ammingen utruligt bra ,det var so gøy og sjå,jeg måtte le,stakkars jenta, jeg siter ler av hun når hun er så sulten og vil spise,de store øynene som ser so forvirra ut ser opp på meg *hun er so fantastisk vakker*

Jeg er so heldig <3
No har ho fått enda meir hår og no beg det bli langt oge :-)
Oxo beg ho og bli rund og goe,gler meg til veging på mandag :-))
Da er hun nokk komt over 1,4 tenker jeg .

No har hun 12 måltider i døgnet,og det går flott, i måra blir det gått ned til større doser 8 ganger daglig ,blir spennede sjå om det går bra :-)

Hun sliter litt med få av seg ,so i dag maserte vi magen med olje,so håper det kommer inatt :-)

Vi va en tur med Aina på Refelx og såg på noen prematur klær,hohoho, de var jo gigantiske!!
Men hun skal no ik ha kle på seg på en stund enda,men hun vokser fort ,ser det kver dag at hun blir mer og mer baby .-)
Spennede tid :-)

Pappa Trond skal til Bergen med sin far i morgen og kjøpe stasjonsvogn,spennede når han kommer itlbake om det vart kjøp .

No skal vi sove,oppatt kl 03 og pumpe :-)

1 kommentar:

  1. Det var kjekt att dåe tok turen bortom og helsa på Kurt.
    Trur han er litt redd slike små:)
    Lykke til med bilkjøpet.

    SvarSlett