torsdag 5. august 2010

jøss!!


5 august kl 20.03

Igår var vesla 4 mnder <3 <3 <3 og no tenker jeg hun nærmer seg 4 kg,:D
Vi kom hjem den 19 juni :) Var rar komme hjem,vaar blitt vandt til sjuehuset ,var beg kalle det hjem eller opppå jobben,hehehe :)

Før vi kom hjem va vesle gjennom slike rutine kontrolle ,og der såg vi en kvit prikkstrek på høyre thalamus,han grisen som tok bilda sa det ikke var noee,so jeg tok det opp med legn,for jeg viste det ikke hadde vert der før.

So da vart det nye kontroller og de skulle snakke med Haukeland,de trodde det hadde vert en blødning :(

De på Haukeland kunne ikke forklare det og det var ikke vanlig ha en blødning der..

No er vi på jevlige kontroller .....jeg klare ikke la vere og tenke på om det kan ha hendt noke da ho gammle fææle hurpa dreiv styra på og pressa i vesla mat,jeg kunne ha skåte ho.
-og n annen episode der vesla skulle ha medesin og det virka som pleiaren hadde det litt travelt og tok litt for my og for fort medesinen i munnn på ho so ho ikke klarte svelge og satt i halsen og stoppa puste og vart heilt BLÅ og det tok ei stund før ho beg puste att,blir kvalm bare jeg tenker på det ;:(((

Hadde besøk av familie da det skjedde,glad jeg har vitner skulle det vere grunnen ,og jeg skal finne ut grunnen, skal få ho til en hjerne spesialist..

I måra skal vi på kontroll av hjertet <3 og Aina ha bursdag <3 og vi skal besøke besta som no ligger på sykehus og har fått beskjed om at hun har kreft ;((((
snille søte besta mi <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar