fredag 27. august 2010

MANN !!!!og baby *


er vel ikke så lurt å skrive rasende,men kanskje det er det ,få alt ut av systemet!!!
-hva en det en skal med menn egent,remaind me bcouse i dont remmeber!!

er so trøtt at jeg kan grine når som helst,vasken er full av brukte flasker som jeg må vaske og har beg å vaske på(og koke) for å lage til maten til natta og i måra tidleg ettersom vi ikke klarer å fullamme enda.
Mann sier at han er trøtt og går mot døra ,så jeg sier :ja det er jeg oxo,men veit du hva jeg må til med nå da ?..vaske flasker for vi har ikke reine til gjennom natta og når vi står opp(tenker*hjelp å få ? *) nej mannen går legger seg han. >:-(

-sukk,en periode so amma vi masse,men nå er hu litt slappere igjen og da må en ta flaske etter amming...er soo lej av denne vask og kok,hadde vert grett om han kunna hjelpt meg litt slik når jeg er dautrøtt.-vanligvis liker jeg gjør alt selv ,men når hu ha vert m my my voken og jeg ikke har hatt mulighet legge meg sove når hun gjør det på dagen da er jeg trøttast av trøtt.

-jeg føler at han ikke tror det er no arbeid at jeg går her hjemme ....
han klager over at han er trøtt(gji meg eit balltre!!) hallo han aner ikke hva det vil si og vere trøtt!! Han aner ikke hvor godt han har det ,vi sover btw i stuen slik at han skal få sove heile nattene.

off,nå skal jeg snart oppatt og flaskene er ikke ferdige .....ååååhhhh!!!!!!!
Nej jeg skal faen meg slutte tenke andre forann meg selv,no er det meg og vesla <3
-Den 17 sept skal vi sta på sykehuset og få dato på operasjonen av <3 :-OOO kvir meg !!
og den 1 sept er det ny vaksine :-( sist gang fikk hu feber stakkars pia mi <3

No er hu beg og prate og prate ,det er noe hu sier omatt og omatt ,men klare ikke heilt forstå hva det er ,oxo sier hu au,eheh g jeg og pappa hørte hu sa Kaldt etter hu hadde bada :-) Ho er soooooooo goooooo <3

1 kommentar:

  1. Åhhh, hadde thomas vert sånn hadde eg kasta kjevla etter han! då hadde vi jaggu meg vert 2 om det :p Du får prøve at han får ta seg av ho ei heil helg åleine, so kansje han får en peikepinn på kor mykje arbeid det faktisk er. Det ekje akuratt sånn at du berre sitte heime og lata deg heile dagane, du gjere jo en jobb du og, og den var meir en 7,5 time. Å vere foreldre er ikkje en 100% stilling, det er en 24 t i døgnet stilling og klart en blir veldig sliten visst en må ta det meste åleine. Du må prøve og deligere, slik at du og får slappe av, er viktig det og :) Til og med eg som ikkje har småfolk i hus skjønna at du e sliten..

    SvarSlett