mandag 23. august 2010

gleder meg


gleder meg til vi skal sta vege vesla igjen,hu er så stoor nå :-))
Vokst ut av mange klær :-))
-i dag er det bæsjedag,so vi har ikke sove i dag,ville bare at jeg skulleholde på hu og gå og prate og synge,men nå beg hu bli litt trøtt.
Dagane går i ett,men jeg koooser meg :-)))

Nå skal vi alle sammen ut gå tur i sola :-)
Vi ha vert en tur i hytta i dag og besøkt oldemødrene,onkel og oldefaren :-)
Besten har vert her og tatt fine bilder av vesla :-D

åååååh!!!! har det soooo braaaa!!! er sooo glaaad !!! <3 <3 <3

4 kommentarer:

  1. Åhhh, hadde thomas vert sånn hadde eg kasta kjevla etter han! då hadde vi jaggu meg vert 2 om det :p Du får prøve at han får ta seg av ho ei heil helg åleine, so kansje han får en peikepinn på kor mykje arbeid det faktisk er. Det ekje akuratt sånn at du berre sitte heime og lata deg heile dagane, du gjere jo en jobb du og, og den var meir en 7,5 time. Å vere foreldre er ikkje en 100% stilling, det er en 24 t i døgnet stilling og klart en blir veldig sliten visst en må ta det meste åleine. Du må prøve og deligere, slik at du og får slappe av, er viktig det og :) Til og med eg som ikkje har småfolk i hus skjønna at du e sliten..

    SvarSlett
  2. kommenterte på feil innlegg, va mann og baby eg sku kommentere på ;)

    SvarSlett