søndag 15. august 2010

i dag var det varmt


stakkars vesla har ikke hatt en so fin dag i dag ,det har vert so varmt idag so hu har vert veldig slappe ,ei stund var vi redd noe var galt.
PAppa satt koza med hu på fanget og dissa so hu sovnet,og jammen sovnet hu godt og ,hu var helt borte oxo ble hu bleik :-O

Beg lure på om vi måtte reise på sykehuset med hu igjen,so vi tok hu med hjem for sjå om hu kom seg fikk hu litt mat og kvil i senga si . Og det gjor hu,fargen kom atte og hu kvikkna til . So var sikkert at hu var slapp etter bæsjedagen ,hu bruker bli det :-)

I dag fikk oldemora holde hu for første gang,det såg ut som velsa likte hu ,de pratet og smilte til hverandre :-) <3 Besta har strikket og hekklet så my fint til hu <3
Imåra skal vi opp i hytta og si hei til ho :-)
-synst dagn har vert fin og gleder meg til en ny dag imåra ,no trur jeg det er best jeg setter i gang med å pumpe oxo legge meg litt før jeg snart skal oppatte,tida går so fort :-O

2 kommentarer:

  1. Besten har ein god sovekur.
    Ho sovnar alltid med han.

    SvarSlett
  2. heheh,:-P
    Ho er veldig innteresert ideg ,men litt skummelt når du har briller på :-)

    SvarSlett