mandag 30. august 2010

Føler jeg sitter fast


Jeg føler jeg sitter fast ,jeg satt meg i en lim for mange mange år sia og jeg kommer meg ikke opp ! '*gisp*' Jeg får ikke puste orntlig,det er so mange som har holdt og holder meg nede når jeg prøver å røyse meg .
Men det er ikke sitte her jeg skal ,jeg skal røyse meg og springe bort til trappen der jeg skal klarte heilt til toppen *jeg må bare tro litt mer på meg selv ,det er jo meg jeg skal vere med resten av livet, og vi har bare eit liv.og jeg vil gjøre det til det beste for meg og vesla :-) I`ll do what ever it takes.

Det er kun jeg som skal leve mitt liv!!
Jeg har en plan og jeg gleeeer meg <3 vesla <3

2 kommentarer:

  1. Lim e noke seige greier, du må berre ikkje gi opp, og kave deg ut av den :) I enden er alt ting godt,så det e verdt å kave seg ut av limen og finne enden, sjølv om det kan vere tøft på veien mot den :) Tenk nøye, legg en plan, følg den, og belønn deg sjølv når du har nådd det målet du har sett deg! Stå på! :)

    SvarSlett