mandag 30. august 2010

Endelig kom den


Endelig kom bæsjen i dag :-D !
Den har vi venta på no i 2 dager :-) Stakkars vesla ha ikke hatt det so godt ,vert en del skriking no :-(

Jeg lurer på om hu begynner få en tann ? Ser det er en kul på venstre side oppe på gommen..
-oxo har ikke øye betendelsen blitt no bedre heller så pappa var så snill å kjørte oss til legen i dag og der tok hu noen prøver som vi får svar på om 1uke :-)
Til da skulle vi bare rense det slik vi bruker..

Min mamma har vert i syden en uke og hun kom nå igjen og hadde kjøpt my fint til hu ,dukke og hello kitty veske og klær :-) og jeg fikk sminke og sjokolade :-) mmm*

I dag va vi oppe i hytta til onkel per og besta og tok fine bilder av de og vesla :-)
Skal se om jeg får legge de på dataen i måra .
-i måra hååper jeg at jeg får tid til gjøre noe på neste innleveringsopg (holder på utdanne meg til helsefagarbeider)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar