fredag 8. april 2011

stor jente

Ja, no har vi ingen baby i hus lengre. Her er det full rulle,hehe :-)
Tror ikke det er så lenge til hun springer rundt her nå og da får vi det travelt da ja :-) Ho er bare så morsom ,ho skal vere overalt. Og ho elsker biler og ponnyen sin som ho fikk av tanta si ,ho blir aldri lej. Hinn dagen byta jeg og ttrond på å gå for ho ville bare kjøre og kjøre ,sp til slutt var både min og trond sin rygg heeeilt kaputt, da tok jeg ho opp og holdt ho menst ho var so sinte fordi jeg tok ho og sa at trond måtte legge eit teppe over ponnyen,heheh, offameg, ho såg og såg ,men so var det greit for den var jo ikke der ,heheh :-) søta <3

Imåra skal vi inn til førde og vesla skal vere med tanta si menst jeg og pappaen skal på duo spa på rica sunnfj hotell.
Gleeeeer meg , har so mange muskelknuter i ryggen ,så dette ser jeg virkelig frem til :-DDDDDDDD 2 timer med spa,mmmmmmm ! :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar