tirsdag 17. mai 2011

hipp hipp HURRAA!!!! :-D

Veslas første 17 mai :-)
Ho so fin i bunad og skaut,med sølja ho fikk til dåpen*FINA MI*
Det beg med regn ,men det vart bra ut på dagen og endte med sooool ! :-)

I år var jeg i 17mai komiteen,så fikk ikke vert så my med vesla i går :-(

Det var jammen stress, jeg skulle kjøpe alle gavene til springinga og konuransene og lage til dei. (mange)
Jeg skulle skrive alle sangane og lage nye hefter.Og skulle og vere på hestesko.
Jeg veit ikke jeg,jeg synst det var my, beg blø naseblod igjen(for my stress)
Oxo fikk jeg vere so lite med vesla desse 2 dagane,for de andre måtte passe ho når jeg var på hestesko og i grendahuset.
Det har jeg veldig dårlig samvth for,men veit ho hadde det koseligt med resten av familien, men neste år skal vi kose oss ilag på 17mai :-))

Idag har vi bare slappa av og leika og kosa oss :-D
oxo har vi vert i Dalen og besøkt oldefaren , det var gøy :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar