torsdag 14. februar 2013

betemt lita jente :)

no er vesla blitt så stoor ,ho veger 14 kg og er blitt so høg! :) no går det så bra i barnehagen og det er ikke problem å levere :) idag var det bestamora som kjørte og hun sa at du for bort til ei av de voksne og satt deg i fanget hennes med engang :) imåra skal du vere med pappaen din til måløy og besøke familien der ,det skal bli gøy. Og no har besteforeldra der borte fått valper på hunden deres Bella so det blir ho nokk heilt i 100 for ,heheh. Jeg aner ikke hva jeg skal finne på ,det kommer til å bli veldig rart. Vesla er veldig bestemt og sier ifra hva hun mener osv.og noe av det morsomme hun gjør er nå ,vist folk sier ting feil so retter hun på dei,hehe,som det å si hada eller hadet . det heter ikke hada ,det heter hadet ,heheh eller vist hun vil at vi skal synge til barnetv sangene på tv ,og jeg synger feil so retter hun på meg med engang,heeheh. Hun er so go ,mitt elskede gull <3 Og hun passer på at vi har det bra og spørr,og hun gir komplimanger til folk ,som : so fin genser du har på deg,den var fin på deg -naaw*

1 kommentar: