torsdag 15. april 2010

den lille jenta

De sier at jeg ik hadde trengt epien ,men at de ville jeg skulle ha den fordi det gjikk så fort,men at den fikk ik tid til fungere før hun var ute.
Veeldig snille jordmødre,og hun ene må jeg bare glo på for hun har noen av de fineste tennene jeg har sett :-)

No har de fått hun til å puste,de har pakket hun inn i gjennomsiktig plast.
De holder hun frem for meg i noen sekunder før de tar hun inn i kuvøsen og forsvinner med hun ut til ambulansen som skal kjøre henne bort på barneklinikken.
Det var litt skummelt synst vi begge ,at hun var i den plasten,hun såg nesten død ut..uff :-/

Vi skal få komme bort til hun om 3-4 timer sier de.

Vi blir alene på rommet,Trond skryter av meg,jeg er i slags sjokk...det gjikk so fort..det er so uvirkelig,..magen er tom :-(
Jeg er blitt mamma og Trond pappa til ei bittelita jente <3

Går det bra med hun skal tru?,veit ik hva jeg skal føle...er redd miste ho før vi får ho...jeg stryker meg på magen...trist at det ik er noe der,det var alltid so godt kjenne hun sparke..:-(

-Det banker på,en sykepleier stikker hue inn og sier at jeg har besøk av Astrid:
"får hun komme inn?,,.
-Hæ??????? jeg tenker og tenker:åååå,venninda av mommo må det vere:Jada :-).
Og det var det :Hun kommer smilende med en flott bukett påskeliljer :-)
."Hej,mormoren din sendte meg,hun ville jeg skulle ta turen og hilse på deg :-)

Jeg forteller hun at jeg nesten nettopp ha født ei jente,hun blir litt paff ser det ut som og får tårer i øynene.
-Vi prater litt ,så kommer det ei litt sure jordmor og sier jeg skal flyttes for rommet skal vaskes.
So må jeg gå tisse sier hun slik at de får sjå at det funker.
So blir vi frakta opp til Barsel 2,der får vi beskjed om at vi får dobbel rom og at vi no skal få vere sammen :-) jippi!!!!endelig :-D

Rommet er stort og flott ,med store vindu og med dysj og badekar,spotter i taket og fliser :-) Nice :-)

Jeg har lyst bort til jenta og spørr om lov,men får som svar at vi må spise først, også skal de bestille en bil og at jeg skal få låne en rullestol :-)

Menst vi sitter spiser litt brødskive,kommer det inn ei dame som sier hun skal ta en blodprøve av meg fordi datteren min trenger blod,jeg trudde jeg skulle sette maten i halsen!!

1 kommentar: