torsdag 1. april 2010

det var den torsdagen :-)

22.07
Idag var det ny blodprøve igjen,men jeg klarte å sovne igjen etter hun var her.
So sov so og sei helt til rundt lunsj,da fikk jeg tlf av pappa,og det var bra for da var det på tide å gjør seg klart til mannen kom :-) (vips i dysj)

-Vi har spilt kort i dag og vert ute på to trille turer :-) Vi har vert på kafe på sykehuset og matet måser på taket med gulrotkake(det var gøy)!! :-) hehehe

Blodprøven hadde gått nedatte og var fin så nå skal vi ik ta mer før på lørdag,oxo er det sjekk og måling igjen på Mandag,åååå det gleeeer vi oss til ,det er so spennende!!! :-) Håper hun ha vokse so my som hun skal :-D

På dagen i dag fikk jeg hun ik til sparke ,so fikk høre på hjertet før vi for ut og det slo so fint atte,so va hun rolig hele dagen,men ettermiddag og kveld so har hun tatt det godt tilbake :-) Trond ha aldri fått sett magen hoppe,men det fikk han i dag ,han vart sjokka og litt skremt
:-"so det er liv der inne altso,hehe,det der va faktisk litt creepy,,*glad*
JEg vart so glad for at han endelig fikk sjå det ,jeg har jo sett og kjendt siden 2 februar(da var jeg 100% sikker) :-)

Vart so lej meg da han skulle gå i dag so han va so snill og var her en time lengre :-) Det var snilt gjordt,for jeg såg han va sliten og trøtt <3

JEg sa han kunne sove litt lengre i måra og komme opp til meg en time senere ennhva han bruker,so kan han heller vere en time lengre :-D
Er so triste kvelder...

Tenk der er fredag i måra,uken har jo gått fort den,så er det snart mandag.
Gleeder meg til i måra :-)
No sover snuppa mi ,men hun vokner vel når jeg legger meg ned.
Hun fikk det fine kaninteppe av pappan sin i går ,so det har vi liggende på magen når vi ligger å leser i sengen :-) Det er akkuratt så stort at det dekker kulen oxo har det en halv kanin på midten,såå mykt og godt :-)

1 kommentar: