onsdag 31. mars 2010

26 -2

22.15
Idag var det blodprøve * 2 pluss urin til dyrk,det er vist kanskje infeksjon...
skal ta nye blodprøver og u til dyrk i morgen oxo.
Får svar om eit par dager ...

Mannen kom til meg i dag :-D
Det skal bli so deiligt når vi kommer oss ut herfra !!
Men tenker en del på hvordan det blir med hundene når vi kommer hjem,den lille har vist fått en skrue løs...-frem med vannpistolen :-P Ska ik ha no tull :-)

Jeg har så mye å gjør/som jeg skulle ha gjordt hjemme,det er helt forferdelig måtte vere her og ik få gjøre alt det jeg burde vert hjemme og gjordt .. :-(
Dette er tortur!!

Gleder meg til min kjære kommer i morgen <3

Synst synd på pappa som no må handskes med våres /mine problem...ÅÅÅÅ JEG VIL HJEM!!!

Lillemor har vert stille i dag so nå skal jeg sta finne litt kald saft og se om hun vokner ,er jo rundt denne tid hun bruker vokne og trene musklene sine :-)
Klarer ik sove før hun ha beg sparke..

2 kommentarer:

  1. Dyra har det bra, går meir tur enn når dåke er heime:)
    Berre ta det med ro, du får å gjere på når du får vesla med deg heim:)

    SvarSlett
  2. Slapp av mens du kan,d blir tidligt nok travelt.Eg e iallefall gla for kvar dag som går og d e roligt m tulla.Kjempeflott du e flink og tolmodig.Ha ei rolig natt.Klem fra oss på Silda.

    SvarSlett