lørdag 6. mars 2010

9 dager til v so snill!! *

09.13
Resten av dagen i går bestod av filmsjåing og chilling i sofaen,kvelden gjekk fort da vi satte på film.
Plutselig sto mamma i døra og var klar til komme stikke meg :-O *går fint no*

-Inatt har jeg ik fått sove so og sei noke,had vondt i magen so ha låge heile natta og kjendt og prøvd på å få kontakt med ho,det var bevegelser der i 06 tida ,men ik store greiene..er so urolig..når jeg var på do nett so var det bitte bitte litt blod der.... :-(
NEEEEEEEEEEEEI,ik la det hende noke no ,vær so snill ,bare 9 dager til! :-( ;-(
-Dinna kvalmen er no på plass att...er sikkert fra antibiotikaen...
-Nej fram med positive tanker,no skal jeg få frukost av snille mannen min <3 so da får vi sjå om ho vokner til liv inni der :-) suuuulten!!!! :-)

2 kommentarer:

  1. Ho må no få sove litt ho og:)

    SvarSlett
  2. jada,men ho er vanligvis adhd,ho bruka ik vere so rolig..
    -ha ik komt no meir enn det i dag tidleg..takk gud..,men aua magen :-/
    Gler meg til kontroll på onsdag..

    SvarSlett