tirsdag 16. mars 2010

ik rart vi ha vert syke..

21.25
No fikk jeg med meg at vannet her skal kokes,tenkte jeg det ikke..

Idag fikk vi låne rullestolen her i 40 min,so da trilla Trond meg opp på apoteket so jeg fikk kjøpe meg en krem og siden det var i lunsj tiden so kjøpte vi oss ei pølse :-)
Da vi kom tilbake la vi oss i senga og slappa av med å se på Hulken og konkuranser han ha vert med på ,jenta lot meg ikke få ligge på sida litt engang,sparka og sparka :-) tihi*glad* var godt ligge slik slappe av alle 3.
Trur ik Trond låg so godt,va ik rare kanten han hadde ligge på,heheh <3 koze

Det kom ei hyggelig dame i dag som skulle bo her,men ho va so heldige at hun fikk reise hjem(hun bor bare 10 min herfra) Hun hadde høyt blodtrykk.Gutt venter hun.
So jeg hadde romkamerat i 3-4 timer :-) Er godt vere aleine på kvelden(ALTSO at det ik er noen andre pas her) ville hatt trond her ...det var mye bedre i Førde sånnleis.
Der hadde jo jeg og han vårt eget rom med tv og greier og greier :-)

-Vist jenta ik kommer innen tre uker so føler jeg på meg at det blir i uke 34-36..bare noe som kommer til meg..

<3 jenta mi <3 er det rart føle so sterkt for hun når jeg ik har møtt henne?
-Var vondt spise kveldsmat i dag, gjekk "litt" bananas før kvelds og saug i meg 2 pakker med sure Dragster2000 og en halv pakke Dunder salt ,so no er tunga og ganen min helt rød og sår,og det værste er at jeg har lyst på mer :-P

Glad i systa mi <3 som er litt dårlige,lika ik at ho ik ha det bra ..
Jeg trur nabojenta fikk ungen sin i dag,de satte fødselen i gang i går og i dag var det mye folk ved siden av som lo og koza seg oxo hørte jeg liten baby *

Ja ,jeg såg den minste babyen jeg ha sett i mitt liv( live) i dag,han var soo liten :-)
-No er det fruene oxo er det paradise so natta :-)
Imåra kjem pappa og mamma :-D

1 kommentar:

  1. Kjekt å høyre at dagane går litt bedre. D hjelper å komme seg ut litt og få litt andre inntrykk.Godt at Trond har anledning å vere i nerheten av dåkke.Ha en go dag.

    SvarSlett