fredag 12. mars 2010

Ny dag :-) Storfornøgd i dag :-)

07.14
-Ha vert oppe ei stund no..beg bli trøtt igjen.
Er glad no,jeg trudde fødselen sku beg to ganger i går,beg verke ,men so forsvant smertene igjen,so gjikk det en stund so beg det verke igjen,åååå :-/

Men heldigvist forsvant dei og jeg sov veldig godt :-)
Har beg klø på føttene,so driver smører for harde livet,er vel medesinen jeg fikk som gjer at det klør.

Igår kom koze,daffedressen :-) Gleeder meg til få den på,jeg trur den er litt stor ,men det ska bare vere godt :-)

Nå hører jeg at det regner ute,..-jeg lure på om jeg skal prøve sove,men de kommer vel snart og skal ta blodprøvene..oxo er det jo frokost kl 08,og jeg bør jo spise hver gang det er slik at vesla får å vokse på :-)

Gleder meg til Trond kommer i dag,...litt ensom i dag *trenger en klem*

1 kommentar: