onsdag 24. mars 2010

Håper på svar på mandagsprøva i måra :-)

20.51
Idag var det egent ingen prøver eller noe som skulle gjøres,jeg skulle få besøk av fysio og sosionom,men ik no ant.

Men menst jeg og Trond sitter kozer oss og spiller kort (han knuuste meg ned i støvllene) :-/
,kommer den ene jordmoren og sier at vi skal på ultralyd nå med en gang oppe i 2 etasje hjå en spesialist..javel?? hva nå??

-Vi kommer opp og sitter venter,masse folk der oppe,so hører jeg navnet mitt blir ropt opp og der står det en liten mann og venter på oss,vi hilser på og går inn..
setter oss ned og han sitter leser på skjermen,..hjelp,er det no galt ?
Vi var jo på ultralyd i går ..såg de noe galt der ??
Jeg har lyst spørre om det er no galt ,men tørr ik redd for at det skal komme eit ,ja,som svar..han snur seg og ser på meg og drar seg litt i håret før han sier ,,hva skal vi gjøre med deg ?,, HÆ!? er alt jeg klarer si(er litt på gråten)

Så sier han at han legen jeg var til hjå i går var i tvil om det var vannet som var gått og om det kunne v fra den andre livmora vannet ol kom fra..
,,puh,det var ik no med jenta,,:-)
So da er vi snart ferdig for det veit jeg at det er :-)

Jeg legger meg ned på benken og han kliner til med gele på magen og begynner og studere...han måler blod gjennomstrømmingenne i livmorene, og sjekker hvor mye vann det er rundt henne.

Nej,det er bare den høgre som er gravid og den på venstre er helt tom..so det er vannet som har gått. Det viste jeg .
jeg såg jenta litt da han holdt på ,hun ligger fremdeles med annsiktet ned,hun må no vere helt flat i ansiktet!!?? :-O :-P Hun vil virkelig ik vise seg hun...

No er magen skikkelig stramm,men klarte få ned ei skive til kvelds..
no skal jeg strax på badet og gjør oss klar til kveld,håper på søvn i natt,er gåen i overdelen av kroppen(stiv)etter natta som var ,imåra kjeme pappa og mamma,gleder meg :-) Hun har vert bra livlig i dag :-) :-)

2 kommentarer:

  1. Spennande å sjå utviklingen i morgen

    SvarSlett
  2. Håper du har hatt ei go natt og at d blir fred rundt dåkke no.D fortjena dåkke.Ha en fin dag alle sammen.

    SvarSlett