torsdag 18. mars 2010

Kunne jeg blitt verre vekka!!!

08.47
Sov godt i senga mi,so banka Det på døra,ei dame kom inn og sa jeg må flytte...
SUKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg hiver alt ned i kofferten og tømmer alt i skap og på badet.
Ringer i snora og sier jeg er klar...ser ut i gangen og ser hvor de kjører senga..

ÅÅNEIII!!! Var det jeg var redd for,det værste rommet som er her,verken dysj eller toalett,og det ligger ei her so jeg fikk senga heilt oppi klesskapa...

JIPPI JEI!!!Fikk ik dysja eller stelt meg før jeg måte flytte og no er frukosten over og mye folk på gangen,og slik må jeg gå ut og høre kor dysjen og do er slik at jeg får dysja(ÆSJ) Hør Hør-jeg driter i om det bare er jenter her og sine og at vi er på eit sykehus, jeg liker ik føle meg slik og det er det som betyr noe.BASTA!!

Va ik my snakk om bakterier og fare for infeksjoner no som jeg må bruke felles do og dysj(F so EKKELT!) GROUS

No kom hun som bor her tilbake hun virker hyggelig ,hun har vert her i 4 uker,off stakkars,men er vel det jeg oxo må,og/eller lengre ,spørst hva vesla vil..

1 kommentar:

  1. Flott att ho er hyggelig, ho som bur der.
    Vesla skal være der ei stund til håpar vi og du vert nok flytta igjen, eller kanskje det vert ho som har budd der i 4 veker som får flytte først:)

    SvarSlett