torsdag 4. mars 2010

pust inn pust ut

18.39
Denne dagen tok ik slutt den...
Vi ha no fått roa oss,trur ho sover no,tok oss en go dysj menst Trond var på tur med hundane,so no ligge dei tre og sover,merka jeg beg bli trøtt jeg og,en blir det av ik gjer noke og..jeg får so dårlig samvittighet for at jeg ik kan gjer noke,er so masse jeg skulle ha gjordt..trur ik jeg klara venne meg til dette å ik skal gjere noke...

-Magen er so stram fortida,trur jeg ska beg ete litt meir so det blir litt fett der og-jeg må sei jeg synst jeg har no fått en flott mage,hehe :-P
Trond seie han blir gladere for jo større den blir :-) hehe,rart høre det
11dager til jeg er 6mnd(24uker)på vej :-) <3 det har jo egentlig gått veldig fort ,jeg føle jeg ik ha hatt tid vere og føle meg gravid,stressa berre med andre ting,men so ha jeg no ik hatt den følelsen egent heller...
-men no er det bare fantastisk hærlig når jeg kjenner ho flytte på seg og sparker(sjølv om ho kunna godt snudd seg med beina opp) :-)
Jeg er so heldig <3 min dyrbare skatt <3 ,mann og familie <3

1 kommentar: