torsdag 4. mars 2010

på`n igjen...

15.37
Lure på høre med besta og de om jeg får låne hytta deres noen dager,kjenner på meg at jeg ik klara vere her,er alt for my bråk og stress.
Trond er oppe i 3 tasje og jobber ,ååååååååå,hundane blir jo heilt tullete .
-er vel mest stressa over problemer med nav og feilutbetalinger,sukkSUKKSUKK!!!!!!!!!
Kan jo få magesår av mindre,kjenner jeg får vondt i magen når jeg stresser,men hva skal jeg gjøre da? ,jeg må jo mase og tjase skal de bli ordna,2mnder no

-er soo lej av dinna dagen at jeg kan ....grine blod! off! deppa i dag....
-er ik so my liv i ho dag,so blir bekymra for det og, sjølv om jeg veit at det treng ik vere noe,sparka ho innover so kjenner jeg det ik..ho driv no på med noke for det stramma noke veldig
*nej ,legger meg under dyna og spiser litt meir av den goe spagettien vi fikk til middag av pappa,so får jeg prøve tenke på noe anna..

Såg de had prøvd ringe meg fra sjukehuset,da jeg ringte oppatt var det opptatt..de ringer vel oppatt..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar