mandag 15. mars 2010

no er vi komt i senga :-)

21.31
Idag hadde jeg besøk av mommo ,Grethe & Andrine :-)
Fikk snop,peng og flott blomst ,som jeg skal stelle pent med slik at jeg har den da jeg kommer hjem igjen oxo :-)
Oxo fikk jeg MASSE KLE!!!!av Grethe <3 :-) <3 Whiii,no skal jeg pynte meg !*GLAD*
Gleder meg til stå opp i måra og bølge håret og pynte meg og ha på nye fine klær :-D
So da veit jeg at det blir en fin dag i måra oge :-) Oxo skal jeg kjøpe meg no godt å spise for litt av pengene jeg fikk av snille mommo :-) -kjøtt trur jeg -

Kjempekjekt ha dei på besøk ! :-D

-Trond fikk Daffedressen sin i dag, han var so fine i den atte og den passte heilt perfekt,han va redd den sku vere feiil str siden min var det ,men han va heldige han:-)

-Ved kvelds bordet kom jeg i snakk med to andre som er her (kom i dag) det var gøy,prøverørs var de.og hun ene venter tvillinger og hun andre var 26 uker og hadde nettopp fått operert bort nyra pga kreft,jeg beg gråte for hun da vi satt der å pratet. Smilendes blide dame,jeg såg hvor vondt hun hadde det og alikavel va ho so glad, jeg vart skjemd over meg som ha synst synd på meg selv.
Jeg har ik noke jeg skulle ha sakt, so no er det slutt på klagingen min.

Jeg håper alt går bra med hun og at de fikk bort all kreften og at alt går bra med gutten hennes * <3

1 kommentar:

  1. Flott att du har fått andre å pate med, vi kjem ein tur Onsdag:)

    SvarSlett