mandag 29. mars 2010

hipp hurra

19.25
Når jeg og de andre jentene satt spiste frukost idag kom hun ene jodmoren med flagg til meg og gratulerte meg med dagen,,hø?,,
:"Ja,du er jo 26 uker i dag og det må feires,, :-D
*flaut*
Folk som var innom og de som for forbi trodde jeg had bursdag,hehe :-D
Jeg skal ta blodprøver i morgen,tok bltrykk og urin prøve og de var fine :-)
Ny infeksjprøve er sendt til dyrk :-) får vel svar om 3-4dager,..
Hullet had ik blitt større og livmorhalsen såg bra ut ,jippi!!Hoppende glad der jeg for bort igjen på rommet :-D

Fikk en skuffelse idag da...hun jordmoren skulle måle magen i dag,og hun målte helt anderledes en det som ha blitt målt før,og da jeg sa det så sa hun at det var feil målt siden jeg har to livmorer,..så alle mål jeg har på helseskjema er feil :-/
Da har jeg ik det se tilbake på,eller sammenligne skulle de bli til,so vart veldig skuffet da ja...

Dagen i dag har gått for,men so sov jeg to timer tidligere på dagen oxo da :-)
So har jeg snakket med Søstern,pappa ,mamma og Tronden.
Han har besøk av tvillingbroren i dag,er so glad på hans vegne,det har han gledet seg leeenge til :-D

Nå skal jeg bare vente på Paradise Hotel,i dag kjem det ei som heite Maria Fernandez el no i den dur,og alle blir vist galne :-O

Gleder meg til i morgen :-) Vesla er rolig i dag,va en del knuffing midt på dagen,men ellers er alt bare roligt :-)

2 kommentarer:

  1. Flott med flagg og feiring:)
    Det er ikkje lenge før han kjem att no så du får kvile no når du har sjangsen;)

    SvarSlett
  2. kjekt då:) synd med paradisen som har tatt ferie! men du får gjere "lekse":-D

    SvarSlett