fredag 26. mars 2010

snart mandag igjen jo :-)

21.40
Igår var mine kjære foreldre på besøk,Trond møtte de i sentrum og joina de opp hit,so lånte vi rullestol og for på kafeen oppe på sjukehus hotellet :-)
Etter vi had vert der en stund for vi på trilletur videre bort på Kiwi.

Jeg hadde ikke lyst tilbake,det er so godt vere ute av denne blokka,er lej no..
Det var so gøy da de var her ,selv om vi ikke gjor no,tida bare stakk av og plutselig va var klokken so my at de måtte reise ...:-/

På mandag er jeg 26 uker :-D
-De sa at jeg får kanskje lov reise til førde da jeg er 30- 31-32 vist vi kommer dit da ...men det kan jeg ikke tenke meg,det skal noe til for si det slik,at vi er komt so langt som vi er no er jo meir enn hva en kunne tørr håpe på.

No skal hun vere 30 cm,lure på om hun blir målt igjen(vekta) no mandag,det har de ikke sakt noe om..men skal vertfall ta de andre prøvene...

Idag var jeg og Trond på Apoteket og handlet munnvatn og gravidtabl,so var vi i 3etasjen på kafeteria,moren til Trond va so snill og satte over peng som vi skulle kjøpe oss no godt og spise :-) so da ble det rullekebab :-)

-Jeg sendte Trond hjem i dag..trur han har godt av det ..
-Jeg har beg tenke litt på fødselen,..liker ikke at de ik er lystgass her...,men Alice sa at epiduralen funket bra,so får håpe den gjør det på meg og..
Jeg håper ik det skjer om natten og at Trond er i stfj...ik det at han kan gjøre noe ,men...hadde sikkert vert greit hatt han her med meg..liker ik at han ik er her :-/ -men det går fint..jeg som ville han skulle reise hjem.

Jeg spurte han i dag om han hadde blitt sint vist jeg no had beg føde i helga og ik ringt han..tenkte for han sin del at jeg ik skulle,for had jeg beg fø i 5-6 tida om natta og jeg ringte han og sa det so had no han dåtte om,eller stressa so masse at han had kræsja,el rammla ned trappa hjemme,fått toltalt panikk for si det slik da.

-men da sa han at jeg skulle ringe uansett og vist ik so had han blitt kjempesinte,men håper jeg slipper det .Hun får holde seg inne til han kommer tilbake.

No har jeg snakket med pappa en halvtime i tlf :-) er so gøy han ringer gratis,da kan vi snakke uten tenke på hva det koster :-)

Men no orker jeg ik sitte skrive lengre,ryggen verker og jeg er trøtt...
No vokner vel snart frøkena i magen,gleer meg til møte hun <3 <3 :-)

God natt, sove godt :-)

2 kommentarer:

  1. Flott att du har fått deg litt snacks, sjukehusmat er no tørre greier.
    Du må berre slappe av så godt du kan så vert det ei stund til ho kjem.

    SvarSlett
  2. Tenk 26 veke,ja dette går rette veien.Det e ei tøffe jente som ligg der og slapa av. Eg trur ho v roe av ei stund t.D e tøft å ligg sånn men d e vel verdt d.Han va like utolmodig t å komme ut t livet faren og.Eple falle ikkje langt fra stamma.Go påske og klem fra oss i Måløy.

    SvarSlett