tirsdag 23. mars 2010

igår og i dag..

17.20
Igår vart det tatt ny infeksjonsprøve og vi fikk målt jenta igjen ,ho va gått fra 540 til 770 :-)
Og de var fornøgd med fostervannet :-)
SOOOO GLAAAD :-D

De hadde ik trudd vi skulle vere her i dag ,de trudde ho kom til komme den dagen vi kom,mitt lille mirakel :-) <3 So var jeg og Trond på trilletur ,er so godt vere ute!


-No reiste Trond,idag ha vi gjordt my.
Først var det blodprøve..

Det vart plutselig undersøkelse i dag og ,..4-5 personer kom inn i dag og beg spørr om grunnen til ivf og limorene mine og operasjonen jeg hadde da jeg va liten...

So var det oppi og såg med den "spaden" og med ultraly..det rant ik vatn no når han va oppi såg. Og hullet had gått litt sammen sa han...rart,men bra det :-D
So ha de spurt etter papir fra førde sjukehus om meg ..og det skulle de få i dag..
Fysioterapauten var her i dag og jeg har fått lånt noen krykker siden de jeg hadde vart litt vekke på vej hit ,men nå hadde mamma funnet de :-)

Fysiodama fortalte meg at det ik kunne bli noe brist eller skade på pubis,(jeg had jo fått beskjed på det) hun vart litt sjokka og sa at det va slik de sa for 100 år sida,..so no ha jeg fått beskjed om ik ha beina sammen og spreke mest mulig AAAAUUUU!!!

Det er jo vondt hele tiden og av og til so vondt at det kjennes ut som det står ei øks i midten av beinet eller at noen har tatt ei slegge og knust alt av bein der framme, i måra skulle hun komme tilbake og vise meg non øvelser med bekkenet som skal hjelpe på ryggen, ja so har jeg fått elektrisk seng og to madrasser(de fant ik tempur)

Og legen og hun som var med han va voldsomme på sei at jeg vart ik kasta ut herfra og at her va jeg velkommen, og folk her har snakket med Trond i dag og tilbudt han middag og tullet og spøkt med han,ha følt meg som en millionær i dag,heheh
-rar og uvandt dag :-)

Vi har og hatt en sosionom her i dag som skal komme igjen her i måra, hun skulle finne ut om vi får noe dekka vist vi reiser på sykehus hotellet,slik de ha maset om her at jeg skulle el hybel el no greier..
Så da får vi bare se hva hun sier i måra :-)

Vi har og vert borte på barneavd for premature,da fikk vi låne rullestol og Trond og jeg for bort(det ligger litt bortafor haukeland nedom vejen på venstre side)

Det synst jeg va litt tøft da vi kom inn der ,måtte grine litt,va litt skummelt.
oxo det at det var so langt unna her vi er no..hun vi møtte var veldig hyggelig:-)
- men gosj so jeg håper hun holder seg der inne heilt til den dagen jeg egent skulle ta keisersnitt,men da blir det nokk ikke nej....nej ditta går so fint so :-)

Jeg vart lej meg når Trond skulle gå i dag...trur det ha bare vert veldig my i dag oxo sov jeg ik so godt i natt, so no skal jeg legge meg ned i senga og glo tv og vente på PARADISE :-D

3 kommentarer:

  1. Kjekt med gode nyheiter tenker eg, mange spennande dagar enda.
    Kjem innom på Torsdag:)

    SvarSlett
  2. Takk :-) men natta ha ik vert no go,vesla lot meg ik sove på noen av sidene,so vart det litt for mykt for meg med to madrasser i senga,men no har jeg bare en så det går nokk bedre i natt :-)

    -ja,va en fin dag ,gleder meg til dere kommer :-)

    SvarSlett