tirsdag 9. mars 2010

får ik sove..

00.56
Trond fikk ik sove med oss i natt....vil ha han her,men unner han go natt i seng.
Orker ik forklare ka som ha hendt i dag heller,er so sliten..
Fikk nett ny medesin sia jeg reagerte so my på den andre..oxo blodfortynnande i magen.............ho er stille i dag,liker det ik,kjendte ho til frukost og eit spark etter det,jeg sa jeg va bekymra og om de kan lytte til ho imåra,kanskje sa ho,de vil røre magen minst mulig so riene ik starter att..
-vi prøva sove no,verker litt og er ømdt der ho ligg....sukk (redd)

2 kommentarer:

  1. Ein ny dag, og ho er inne enda. Det er flott:)

    SvarSlett
  2. Skjønna godt at du er redd og bekymra. D hadde eg og vore i en slik situasjon. Ingeting e verre enn å bekymre seg over risikoen for å misse den lille kjærlighetsspiren enn har i magen.. Men du e tøff og sta, og eg håpa og trur at bebijenta e likeså:) Og husk at når du tenke og e bekymra, så merka ho d og blir stillare, lurer på ka som skjer me mamman sin. D fikk eg erfare også. Men kor enkelt e d å ikkje tenke negativt? ikkje enkelt. Men enn lyt prøve det beste, høre på god musikk og sjå komiske ting på tv'en:) Ønske dokke iallfall alt godt, håpe virkelig d går rette veien. O så håpe eg medisinen du har fått no e bedre enn forrige. "Et skritt nærmare for kvar dag" <3

    SvarSlett