onsdag 17. mars 2010

So er snart denne dagen over *smile*

20.46
I dag var jeg på undersøkelse for sjå om at alt av sting va vekke,for jeg kjenner liksom at det er noe der ,men der såg de ingenting :-)
So fikk jeg beskjed om at jeg ik skulle fortsette på medesinen at det var en feil av dei. Glad jeg slipper meir medesin,klør og er tørr på heile meg ,men no går det no snart over :-)
I dag har jenta sparka og magen har dansa *jeg må le* det er så morsomt,det er so kozlig kjenne ho styre på ,ho blir sikkert en flink danser ;-)

Pappa og mamma kom i dag og vi fikk det nyyyydelige smykke til vesla vår <3 GLAD
Både jeg og Trond har Tro Håp og Kjærlihet smykke,so det hadde de kjøpt i gull til henne :-) So lite og nusseligt :-D
-Finaste smykke jeg har sett- <3

Dagen har gått fort i dag :-)
Pappa fikk kjenne ho sparke og Trond fikk ENDELIG kjenne han oxo HEHE :-)
Gry kom opp her etter jobb og hun fikk og sjå breake dansinga :-)

På kvelden da Trond og Gry reiste klarte Tronden ta med seg mob min,jeg lette og lette og fant ut at han måtte ha tatt den ,men jeg ville vere sikker.
So jeg for sta tok ut peng og skulle ringe på en tlf jeg såg jeg kunne putte penger på.
Men den tlf funket ik,so for jeg lette etter kort tlf,jeg fant en til slutt og for på narvesen for kjøpe ringekort,men de solgte ik de og sa jeg måtte snakke med de på avd,jeg bort igjen og fant ei som trudde det var ein automat borti gangen som solgte de,men der var den borte...ARG..

Tilslutt fikk jeg låne en tlf her nede,ringte Trond,nej han tok den ik ,prøvde engang til,nej...F! .
Prøvde ringe pappa ,mobilsvar,ringte mamma,ho tok den,Men før jeg fikk trekke pusten so la ho på ,HÆ?!

-Jeg prøvde igjen,nej ho la på 3gangen ..nej..prøver Trond og pappa flere ganger før jeg leser inn mld til pappa.
Sint og lej meg og litt redd,ka vist jeg had beg føde no og Trond va ik få tak i,jeg vart på gråten og spurter inn på rommet for skrive ei mld til han på face om kor lej meg og sint jeg vart(hormonell),DER banker det på døra og Trond kommer inn <3 <3 <3

Vart so glad at jeg beg gråte,jeg hadde ik trodd han had komt opp att med den :-D
Oxo hadde han med seg gode boller som Gry ha laga *mmmh* :-D

No sitter jeg snakker med Trond, han er sliten og trøtte,skal snart sjå Paradise :-)
JEg beg bli trøtte jeg oxo..
Ha pussa tenna og komt oss i nattklea,håper ho lar meg få sove på sida i natt :-)

1 kommentar:

  1. Skal passe på att telefonen er fullada neste gang eg kjem, den daua på båten heim:(
    Kjekkt å kjenne vesla tromme på mageskinnet, ho vert ein god gast:)

    SvarSlett