lørdag 13. mars 2010

Er so lej meg nett,men veit det går over..

06.24
Igår var Gry med Trondmin opp her,vi spilte spill som var gøy,forklare ord uten å si de :-)
-So fikk jeg besøk av min kjære bror og hans kone og den nydelige tanteungen min <3
Han var blitt so stor :-) Vi tulla og lo,og jeg fikk to klemmer av han da han skulle reise :-) Var kjempekjekt å ha besøk av dei :-D

Idag kjeme systa mi <3 Gleder meg :-)

Savner heim <3 guttene mine, dårlig samvittighet overfor de,..at de er uten meg der hjemme og at pappa må passe de for meg *lej meg* ;-( Bullyguten min!!! <3
Han gjor meg alltid gla når jeg var lej meg ;-( SAVNER HAN SÅNN !!! ;-(
Alt er so urettferdig,men jeg veit jeg ik skal klage ,det er folk som har det verre enn ka jeg har det .
Jeg er faktisk veldig heldig.

Tar meg i nakken og rister%¤##"
Sånn! (tårker tårene)
Da kan dagen begynne :-) De kommer vel snart og skal stikke meg og so jeg får roe meg ned so de ik trur jeg holder på føde her,hehe :-)

I kveld blir det ei uke siden det beg,kan du tenke deg ,devlen hvor tiden går egentlig :-) Det er jo fantastisk :-D
Siden det no blir fødsel i stedenfor(mest sans) so får jeg vel legge meg ned og lese litt om det ,kanskje høre om de kan vise meg der det skjer..hadde to kynnere i går kveld,og veldig vondt i magen og i pubis/pibus(seier alltid feil) beinet.
Fikk 2paracet som ik funket.
Jeg kjendte vesla istad <3
No ha jeg lyst sove litt igjen..er so my trøttere og sulten fortida,ho trenger vel meir no.

2 kommentarer:

  1. ja tenk ei veke gått og tulla e fortsatt der ho ska vere.D e dyktide.Ska hilse fra alle i min fam og si tvi tvi. Ha en go dag og klem fra oss.

    SvarSlett
  2. Ja no får vi ta veke for veke og ikkje dag for dag som no, ute snør det så du kan vente til den er vekke:)

    SvarSlett