lørdag 20. mars 2010

åe..vart jeg lurt..

06.46
I stad vokna jeg av at jeg trudde DeTTe var en drøm,jeg kunne lukte Bully som låg her med meg oge,men so va det bare hode som spilte meg eit puss,no ha lukta nett gått vekk fra nasen..åååå,kjæære Bully <3

No er jenta beg vere aktiv på bestemte tider,hun holdr vertfall den på kvelden i ca 23 tida :-)
Igår hørte vi på Madrugada med Lift Me,da skal jeg sei deg det gjekk føre seg der inne ,so jeg tok vekk musikken,viste ik om hun elsket eller hatet den :-)

Imåra kommer Tronden til oss igjen :-D
Det skal og komme en sosionom på rommet til hun andre og meg ,de vil vi skal bo på sykehushotellet,men de vil ik betale...og det vil ik vi heller..
Vi får se hva sos sier :-)

Vi skal og denne uken som kommer på føden og se oss rundt ,so det må jeg passe på er slik at Trond får vere med oxo, so han vet hvor han skal springe da det skjer ;-)

Nej,jeg tror vi skal sove litt til,blir sliten av lese og skal lese mer i dag (nki)

2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Bikkjene driv og leitar etter katten, men no har dei bytta plass så han er på loftet:)

    SvarSlett