søndag 7. mars 2010

vi har det soo fint i dag -smiler-

12.59
-Det skjedde ik no meir i går,men i natt var det liv i ho,ho ligger sikkert inn mot meg,magen er ik so stram so hinn dagen heller :-)

Igår valgte jeg og mamma å ik sette sprøyta med blodfortynnande,den er vist på 100 og ho synst det er my ta kver dag ,vanligvis er det 40..ho skal ringe på sjukehuset imåra :-)

Idag har jeg vert ute på kjøkkenet og hjelpt til med oppvask og jeg har vaska over bord og disker :-)
-skal jammen hive meg i dysjen i dag og brune meg oge :-p (trur jeg)
Mye bedre i dag og da må en gripe sjansen :-D

-Ikveld skal jeg og min verdens beste elskede kjære koze oss med film <3
*23 UKER I MÅRA*
Jeg trudde det var i måra jeg skulle til jordmor ,men såg no det ik var før tirsdag.
Her regner og regner det ute,Bullyen ligger strak ut forann peisen,menst Charlie sitter i glaset og glor-Skulle ønske jeg kunne vert ute å herja med han..

1 kommentar: