mandag 1. mars 2010

sukk...

No er klokka 16.40 og jeg er beg bli lej av dagen...sliten..:-/

-Kan no sei at grunnen til at jeg er her er for at onsdag den 24.02-10 vart jeg lagt inn på sjukehuset fordi litt av eller slimproppen gjekk og livmora va beg oppne seg :-(
-vi for inn her og ante fred og ingen fare ,men det vart snudd fort opp ned:-(
Fikk ingen håp,-ord kan ikkje beskrive den smerte jeg /vi føldte da ;-(
- etter første dagen i seng fikk vi vete at kroppen va betendelsesfri,og etter 3dager fikk vi svar på prøven fra livmora va fin :-) :-)
Tårene trilla av glede og håp <3
So vart det operasjon med spinalbedøvelse ,og livmora vart sydd att ..
-Hålet var blitt større so legen sa han gjor sitt beste,og at vi må bare ta en dag av gangen..
-korleis jeg har det no ? ..jeg veit ik ,jeg trur jeg er i en slags sjokk tilstand..det er lixom so uvirkelig..jeg håper det går bra dette her,men tørr ik håpe på en måte heller..no får jeg ik meir riemdesin heller,so er redd for at det skal starte....

2 kommentarer:

  1. Du må gje beskjed, du må kvile.
    No må du ikkje stresse med Bloggen heller,ta ein dag om gangen:)

    SvarSlett
  2. Hei
    Dette går flott.
    Husk babyen har sterke foreldre.
    Lykke til videre gje trond ein klemm frå deg og ein frå oss.
    Hilsen svigers

    SvarSlett