lørdag 20. mars 2010

.............................................................

12.19
Jeg har lyst jobbe og jobbe og tjene masse masse peng ,jeg har lyst å danse og å kunne gå der jeg vil uten å få vondt,jeg vil springe, jeg vil rydde rundt huset, jeg vil gå tur med hundane og leike med dei, jeg vil ta ferdig lappen,jeg vil til frisøren,jeg vil vere ute ,jeg vil puste, jeg vil sta fiske, ...

-jeg savner jobben,jeg savner lønna,jeg savner hundane og alt heime,hadde jeg bare kunna jobba so jeg had fått inn litt meir peng,gleda meg til jeg kan begynne jobbe igjen!!!!
Og gleda meg til jeg er ferdig med dinna utdanninga slik at jeg kan gå videre på neste og få meir peng.

Gleder meg til komme heim og lage til buds som skal følges til punkt og prikke.
No skal det spares! Værste av alt er at jeg kan ik forstå kor det blir av pengene,for jeg kjøper meg ingenting og jeg går ik på fest og reiser ingen plass...nej er ik blakk,alt er fint..

Men so va det jo 7000 ekstra dinna mnd på veiavgift oxo had jeg jo lånekassa,so utenom det so er det jo som det bruka,vart bare lej meg no etter alt va betalt,vanligvis blir en jo glad :-)

Gleder meg til feriepengene i år ,mohahahah :-D Rik!
Håper Trond får en del og ..og at han får jobb i ASkvoll (ik no da)

Glad han ik ha jobb no og kan vere her med oss,eller so trur jeg at jeg hadde blitt veldig deprimert,veldig! :-(

Nej no skal jeg fortsette med studiene,er to mennesker jeg må finne att i disse bøkene,og to tykke bøker jeg skal kunne utenatt so er bare å lese :-)

1 kommentar: