tirsdag 2. mars 2010

Meir info..

09.30-Idag kom det to leger og to sykepleiere og fortalte at de ville jeg skulle prøve gå meir og sette meg meir opp. Jeg som hadde meir vondt i går enn da jeg kom inn her :-(
-De vil jeg skal kjenne og bli vandt til trykket på livmora no etter operasjonen..det er no greit det..sitter no oppe i en stol på rommet.

-det jeg ik var klar over og vart litt lej meg for var at de sa at selv om jeg ligger so kan riene komme ,for de kommer når de kommer (jeg som trudde jeg va litt tryggere vist jeg låg) ;-(
-det dei er mest redd for, er at jeg skal få betendelse for det er farlig for meg og barnet,men fikk ik no svar på kva jeg skulle kjenne etter,jeg spurte om jeg kom til hovne opp på magen eller få vondt ,men da sa de nej,..var vel da kroppen tok over og kom til ville presse ho ut...-men jeg skulle få meir svar på alt dette i måra da jeg skal heim-ja,det sa jeg ik:-) jeg skal kanskje heim i måra :-) :-/ :-O

-det skal bli godt ,men føler jo meg tryggere her..men skjønner jo det at no når det er stabilt so treng jeg ik ligge her ,da kan jeg ligge hjemme..
-De sa også at vist vi kjem oss til uke 24 so kunne de hende de ville sette sprøyte slik at lungene til vesla skal utvikkle seg fortere*håpe håpe*holdt ut inni der*

2 kommentarer:

  1. dette e gode tegn.legane ser situasjonen som stabil og da får du være oppe. Kjempeflott

    SvarSlett
  2. Skal nok fyre opp i ovnen så det er varmt i tilfelle det vert utreise.
    Men vi får ta ein dag om gangen.

    SvarSlett