onsdag 3. mars 2010

home sweet home

kl14.48
I dag fikk jeg reise hjem :-)
- sitter no hjemme i sofaen,godt og rart vere hjemme.
-dagene på sykehuset gjikk fort synst jeg ,merket ik før jeg kom inn døra her at det var lenge siden jeg her vert her.*deiligt komme heim til nyvaska og varmt hus* :-)

Mamma og pappa har vert her og gjordt det flott til vi skulle komme hjem <3 :-D
De var og inne og besøkt oss på sykehuset hver dag :-) *snille goe <3 *

På vej hjem ringte de fra sykehuset,jeg skal vist fortsette meg blodfortynnande vertfall en uke til,da skal jeg inn på kontroll.
Og skulle det hende noe nå så skulle jeg bare ringe inn,men det satser vi på ik hender.
-Holder på gå av i ryggen nå,så skal legge meg litt.
Min kjære skal gå tur med hundene*han er så flink og hjelpsom <3
*smask smask på gogutten min* <3

2 kommentarer: