torsdag 11. mars 2010

whiiiiiiiiiiiiiiiiii :-) :-)

16.47
Sov 4 timer i natt,var so spent på svaret....

Fikk svar på prøva og den va negativ,no er jeg fri for nåler og medesin,hææærligt!!! :-D
-Idag va mine kjære foreldre her på besøk,de for hjem med båten i stad.
Kom med lesestoff og snop og klær og m m :-)
-Vi ha nett spist middag her på rommet jeg og Trond <3 i dag er det liv i vesla,ho driver snur el vrir på seg so magen buuuler ut på høgre side :-)

Ho skremte meg i dag tidleg,vi skulle høre på hjertet henns for hon ha vert so stille,og jordmora lytta og lytta ,ingen lyd ,men so fant ho til slutt,herregu so skremt jeg var ,men no er jeg happy so my som jeg kan vere :-)
-jeg og jenta skal koze oss med film når min kjære reiser.

2 kommentarer:

  1. jaja nok en dag e snart slutt og alt e roligt.Herligt.Håper filmane e bra.Koz deg.Klem fra bestemora.

    SvarSlett
  2. Alltid hyggelig når ting ordnar seg,:)

    SvarSlett