torsdag 4. mars 2010

No stråler sola i vinduskarmen*

11.39
I dag fikk jeg sove to timer lengre, gjore godt :-)
Trond holdt hundane unna meg i heile natt(Bully bruker ligge på meg),men var bare oppe to ganger i natt.
-Had litt vondt i magen i natt,men var på venstre side so tenkte ik so my på det...svei en del og ,men det er vel fordi jeg har gått meir og fått meir press på stinga.
-Jeg er so glad en dag til er over:-D ,gleder meg slik til kver mandag ( ny uke lengre)

-Idag sang jeg Go`morgen sangen til ho(Trond liker den so godt oge:-) -da reiste ho seg opp ,magen bare steik og steik,had Det tårnet tilslutt,heheh :-) <3
-Har veldig lyst ut i dag ,sola strååååler!* men skal holde meg her på sofaen.
No beg ho sparke, so får legge meg ned litt :-)
Idag er jeg veldig positiv og GLEEEDER MEG TIL HO KJEM :-)))))))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar