tirsdag 30. mars 2010

hehe,litt av en dag

21.54
Ja,..idag vart jeg vekket av damen som skulle ta blodprøve,hun kom i full fart inn døren og slo på alt lyset i halv 8 tiden...ik va hun flink stikke,jeg har eit merke på en cm som hun har skåret seg opp og inn i blodåra..

ja,hva ellers ..vi har sett litt tv på daten og lest litt i skulebøkene og sove myyyyyyyyyyyyy,at jeg er trøtt nå er veldig rart,men det er jeg :-)

Ha vokna to ganger i dag av kynnere og at hun beveger seg annsleis enn hva hun har gjordt før,håper hun ik finne på no tull.

Ha prøvd få sove på høyre side,men det sier hun fort i fra om at jeg ik får lov til.
Skal bli godt ligge på magen igjen :-))))
Men da blir det vel ik no særlig med søvn likavel.
Imåra kommer Tronden igjen <3 GLEEER oss <3 !
*koooz*

6uker til vi kan flytte til Førde,-gler meg til komme hjem til Bullygutten min <3 savner han sånn,goe gutten som er ....ja <3 <3 <3 :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar