søndag 28. mars 2010

Bare noen timer igjen til 26 :-)

21.01
Igår hadde jeg besøk av Kristin,Silje og Simon,det var gøy :-)
Fikk vi påskedigg av de oxo,skal spare til mannen kommer tilbake :-)

Onkel Per vart 50 år i går ,so jeg pratet med de på høytaler,så jeg var litt med på feiringen oxo :-P

Inatt har jeg hatt litt kynnere,og jeg hadde den STORE i dag,den var so vondt at jeg kjenner den enda,pratet med en jordmor for høre hvordan man kan gå etter en fødsel(hehe,jeg spørr om alt mulig),for når det gjør so vondt nå bare etter kynnere, men da blir jo livmoren tom so da trekker den seg sammen og da er det jo ik noe som strammer.
Takk og lov! kunne ikke forstå hvordan jeg skulle kunne klare komme meg helt bort til jenta mi etter hun var født.
Hun blir jo flyttet med ambulanse til barneavd som ligger bortenfor sykehuset..

-Jeg var so glad i dag at klokken skulle stilles en time lengre frem i dag ,for da ble heldigvis dagen kortere,...men det føles ik slik likevel...
Men er steintrøtt i dag,so blir nukk en tidleg kveld kjenner jeg her jeg sitter og gjesper :-)

Idag tidlig var hjerterytmen hennes på 138,hun har egent vert veldig rolig i dag..så håper det blir litt liv i hun når jeg legger meg ,er som regel da hun danser ,og i dag har vi ik sovet noe på dagen..

Tok noen nye bilder i dag av magen,..den ha vokse bra den :-D
Va ei som kom sa hun syntes jeg hadde så fin mage :-D
Jeg stolt av at den va blitt større og at den va fine(dytter magen ut) kry so en høne,til jeg ser ei ny jente som har kommet ,og med DEN store magen,jeg ser ned på min,hvor ble den av ??

jaja,de er no mye lenger på vej enn meg og da ,..glad jeg ligger på rom med ei som er so og sei like langt som meg :-)
Vi spiste kvelds ilag i kveld :-)

også er det en annen jente som jeg bruker prate litt med,hun er 30 uker og blør fra livmoren,hun skal ta keisersnitt men har ik fått beskjed om når,livmoren ligger forann hullet..
Jeg er jo heldig jeg i forhold til andre :-) tror jeg hAdde flippa had jeg beg blø.

7uker til jeg kan flytte til Førde, det er jo ik lenge i det heletatt,men er bare her det virker slik...sukk sukk,jaja :-)

Gleder meg til Tronden kommer slik at jeg /vi kan ta oss en tur ut og få puste litt :-) So lenge det ik regner da ,da skal han nå få slippe dytte rundt på meg ,er no gøy sitte spille kort med han oxo,da går tida fort :-)

Men no kjenner jeg at jeg har sittet for lenge,so da går jeg på badet oxo legger vi oss :-) Godnatta :-)

1 kommentar:

  1. Ja det er snart ei ny veke, dette går så det griner:)
    No kjem han Trond ikkje før på Onsdag for det var noken som skulle ha senga hans, om ikkje du kan snike han inn under dyna da:)
    God natt begge to;)

    SvarSlett