søndag 28. mars 2010

tikk takk..

08.28
Nå sitter vi venter på hun som skal ta blodprøve...de bruker ik v so seine,vanligvis er det hun som vekker oss når hun kommer i full fart inni rommet,men ik i dag..
Temp var fin og urinprøve levert i skapet..
Jeg håper det ik er :"jeg har alltid rett,, legen som kommer i dag,håper han ha påskefri :-D
Jeg måtte bare spørr jordmoren som var her i går kveld om vist jeg går i fødsel her (som er det mest normale som kjem til hende) om jeg får lov si noe om hvem som ik får vere der :-P
-det er jo en haug med folk som skulle vere der da ,sikkert slike som liker se at andre har det vondt tenker jeg ,kan ik forstå hvorfor de skal vere 6 stk der ,når før i tida had de jordmor eller ingen...
Og ingen lystgass der,hjelp ,kommer ikke jeg til å bli hyggelig?,heheh :-)

Vist det ik blir no haste greier og alt går "roligt" for seg so kunne jeg vist få litt å si på hvilken lege,jeg kunne vertfall ønske sa hun,..ok..er det ik jormor som sitter mellom beina og tar imot?
Var det jeg trudde...?. ,og da ville jeg ik at den sure gammle hurla som går her skulle vere det første vesla fikk se :-P Teit jeg veit ,men hun LO av meg og er ik no hyggelig ,og jeg vil ik ha noe med hun å gjøre,sååå deeeet,og ik han legen,han kommer jeg til be pelle seg til H ut kommer han /er han der ...fakerten heller..
Jeg er vist ik i noen solstråle i dag,vi får gå se om le dama er borte slik at vi kan spise litt frukost :-)

5 kommentarer: