søndag 14. mars 2010

Endte godt med en flott dag *smiler*

21.28
jeg har vert so heldig at Trond og Gry tok meg med på trille tur i dag :-)
Det var so godt og gøy komme seg ut av rommet og gangen,jeg lo og lo , følte meg som en fange på rømmen,hehehe :-)
Det var virkelig gledesinnsprøytning.
Først ned i en gangtunell under sjukehuset so kom vi opp til hovedinngangen,oxo gjekk vi tilbake ute . Masse frisk luft og sola fikk lyse på mine bleke kinn :-D
So da vi kom inn låg vi såg på reprise av norske talenter :-)

Søstern og typen kom på besøk i 17tida og vi spilte Alias,var morro :-D
Dei hadde med pringles som jeg hadde hatt lyst på i 2 dager :-), og de var her heilt til jeg skulle spise kveldsmat*

Denne dagen som beg so trist for meg vart veldig bra,litt minus for at jeg no ha måtte flytte på eit anna rom,der det er for 2, men ligger heldigvis enda aleine..

Kjem til flippe kjem det folk her,savner Trond nukk om kveldane enn at jeg no skal måtte dele rom med fremmede,er når jeg er aleine jeg kan føle det jeg føler.
So jeg håper at jeg får vere her aleine :-/
Trenger det oxo...
-Imåra skulle vi få ta ultralyd og sjekke fostervatnet,Trond skulle komme tidlegare slik at han fikk det med seg :-)

Det har vert bra bevegelse i magen i dag ,glad :-) sikkert fordi jeg vart so glad da jeg fikk på tur :-)
No skal det bli godt legge seg,kom fantastiske Mandag !! :-D <3 -6mnder-

3 kommentarer:

  1. ser det er skrivefeil histen og pisten,går litt for fort når jeg skriver

    SvarSlett
  2. Så godt å lese at du har hatt en så fine dag:) Å få smile og le litt hjelpe utruli mykje når enn e litt langt nede. Og selfølgeli å ha gode folk rundt seg:) Alias e forresten kjekkaste spelet eg veit! D e så lattis!
    Eg følge med kvar dag på d du skriv, og kryssa virkelig alt eg har for at ting skal gå bra me deg/dokke. Tapper e du:) Får heilt klomp i halsen når eg les d du skriv.. Håpe på en fin dag idag og, og kanskje kan vi håpe på ei bra uke og?:)

    SvarSlett
  3. Kjekt med flott resltat på ultralyd, så får du berre ta vare på dei gode stundene:)

    SvarSlett