fredag 19. mars 2010

So var det fredag...klagedagen

10.16
Gårsdagen tok jo to uker før den var omme..
Ha vert oppe i 3 timer...de kom stakk meg i dag og selv om jeg spurte i går om de skulle og fikk som svar at nej de kommer ik i mårra.,tss,...

Nå venter jeg på Trond,han skulle komme meg kjøtt til meg :-D KJØTT!KJØTT!KJØTT!! :-d
Han reiser hjem til stfjcity i dag for helga ...

Skulle ringe lytteposten i dag og klage,me so ser jeg at den er bare open tirsdag og torsdag..:-/
Det er en slik tlf en kan si ris eller ros.
Deres mål her er vist at paienter og pårørende skal føle seg godt ivaretatt.
Tror ik noen av mine ha følt det ,verken jeg eller Trond kan si at det føles slik vertfall...og det er trist ,for vi er her for en trist grunn og har mye å tenke på og mye følelser som ik alltid er så gode og da trenger vi ik personer som ik ha empati og som ler av oss eller prøver kaste oss ut eller svarer med sukk,sure toner og blikk.

Slike folk burde ik ha jobbet på e slik avd /en slik jobb..
Alle kan ha dårlige dager det veit no jeg oxo det ,men ha de jobbet for my og er drit lej so må de ta seg i nakken og se hva de driver med.

Det er faktisk folk her som kan hende mister barnet sitt,og vist de ik skjønner hvor sårt det er bør de finne seg en annen jobb,for uansett hvor mye en ik prøver tenke på det og prøver vere positiv so går det ik,og hjelper ik på møte slike folk!

No kom mannen :-) Kjøtt!!!give me !!give me!!knurr :-D :-D

2 kommentarer:

  1. Synd du ikkje fikk kjøtt, Trond skal få lammesteik i morgon når han er heim`om ein tur. Kanskje kan han ta med litt tilbake:)

    SvarSlett
  2. friskt mot,sånne menneske e over alt dessverre.Ha ei go helg og lat som du ikkje forstår noke.I KNOW NOTTHING IAM FROM BARCELONA.

    SvarSlett