fredag 2. april 2010

Lang fredag

22.53
Og sånn går no dagane...

Knuste Trond i kortspill i dag (endelig min tur ) ohoho :-)
NÅ har vesla vokna,beg sparke meg i ribbeina no,gleder meg sånn til mandag da vi får sjå hun igjen <3 Håper alt er som det skal oge :-)
Gleder meg og til tirsdag ,da kommer pappa og mamma på besøk :-) <3

Den 10 april er det bare 4 uker til vi blir sendt til førde,da kan Trond få beg på å skifte kledning på huset ,noe som jeg veit han klør i fingrene etter å få startet med :-) So slipper pappa passe hundene og alt blir my enklere og forhåpentligvis bedre :-)

Ha funne ut at jeg ik er no fan av påske når jeg ik kan jobbe,det er enda stillere enn vanlig,dårlig med mat og ingenting på tv (savner paradise H) :-P

Begynner bli tungt vere her no...veldig tungt.. ;-(
Vi blir jo tatt i fra den fine tida fordi de ik har dette tilbudet i Førde..
Det er ik nukk bare vere med hverandre noen timer hver dag på gangen..hadde vi bodd i bergen hadde jeg/vi jo vert hjemme og ikke her..

Det er veldig trist,jeg begynner bli veldig sliten og Trond begynner bli veldig sliten,..vi trenger vere alene for oss selv..ligge på sofaen og glo tv og tyte og slappe av :-) Jeg har bedt få snakke med sosionomen etter påske..

Skal prøve holde ut her til uke 28 ,men jeg veit ik om jeg klarer det... :-(
Er bare heeelt fed up!
Det er stopp snart og da må vi bare finne på no annet,jeg skal tross alt vere meg selv når hun kommer ,og skal resten av svangerskapet gå på ligge her uten Trond så kommer jeg til bli deprimert el no..

Jeg trudde jeg var sterkere... jeg skylder på hormonene!! ,heheheh :-P
For jeg liker ik gji meg :-)

No skal vi legge oss og glede oss til Trond kjem i måra <3

2 kommentarer:

  1. No slapp du å vente:)
    Gratulerer med May-Mai-My Ine som kom på PÅSKEAFTA 03.04.2010 Kl.11.44 og var 925 gram og 34 centimeter stor.

    SvarSlett
  2. Dette var kjekke nyheter å få høre. Til lykke med jenta, et nydelig navn dere har valgt til ho. Håper alt går bra med dere. Klem.

    SvarSlett