torsdag 28. oktober 2010

Finnes Gud

Jeg har funnet ut at det hjelper å be til Gud, han har nå hjelp meg flere ganger . Ja, tenk JEG sier at GUD har hjelpt meg *

Jeg og vesla var med pappa og besten på sjukehuset og besøkte besta som var lagt inn der for muligt hjerteinf.
Men i dag fikk vi beskjed at det var ikke hjerte :-) men da sikkert kreften :-(

Nå har pappa "flyttet" opp i hytta oge besta ,besten og onkel har "flyttet" ned i 1 etasje her . Var nettopp nede og sa godnatta til dei .:_)

Alle smilte og det såg ut som de koste seg ,flinke besten hadde hjelpt besta med kveldsstellet,var det jeg skulle ,men flinke Trond var i Askvoll og hentet rullestol til hun og hjemmesykepleieren Randi som jeg hadde snakket med i dag hadde ikke gjordt jobben sin så det tok litt lengre tid ,og jeg kunne ikke gå fra vesla.

Men no låg ho so søt og smilende under dyna :-)
Og onkel og besten i kver sin stol og smilte . Trur de var veeldig glad for at besta kom ut att i dag , de har savnet hun sånn :-)

-No ahr jeg nett lagt vesla og klokka er 23.13 ,vart ikke skulearb i dag heller :-(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar