fredag 29. oktober 2010

På tide komme seg ut blandt folk

I måra skal vi på besøk til naboen, det blir spennende å bli kjendt med de ,og det å gå ut blandt folk igjen etter å ha sittet inne nå i ...evigheter...
er blitt so usosial som det går ann bli...
- no er kl 00.40 og jeg sitter nå her og får ikke sove og bare kjeder meg og er lej meg , jeg er så ensom når kidden sover ;-(
Er ikke lett når folk forandrer seg i to forskjellige vejer , da er det alltid uenigheter ..også er det jo spm om hvor lenge det går med det , går det innatt på rett spor eller går tåget i skogen ?
Æaj altso, denne gangen er det vist min tur . Men jeg kan ikke bare stikke.

Jeg skjønner ikke hvorfor/hvordn jeg har plutselig snudd so oppned på meg ,jeg synst jeg er vanskelig ,og jeg synst ikke at jeg egent er meg . Kravstor so da helde.
Men no har jeg ei annen sitt liv som jeg skal lære og hjelpe.
Jeg vil kun det beste for vesla og da må alt som var forandres.(nesten)

Til og med hvilke personer jeg har i livet ,jeg vil ikke at vesla skal vokse opp og ha folk rundt seg som bare sitter og klør seg i ræva og ikke prøver gjør no med livet sitt uansett hvor mye hjelp de får ,de bare gjir opp. og folk som bare drikker ,og sloss og lager kvalme ,og folk som lyver!!!
Jeg kan sitte se to jenter vere de beste venninder ,men som jeg og har hørt de snakke so my drit om hverandre så det går an, virkelig Hat.
Oxo senere sitte kysse OG KLEMME på kverandre .
En ting er å oppføre seg blandt noen en ikke går så fint sammen med ,men når det er slik so de..Kvalmt spørr du meg .

Får liom ikke lyst vere med de.
-og det er forferdelig irreterandes når en får besøk av venner at de ikke kan la vær å drikke.De kan no vel vertfall vente TIL vesla hA lagt seg vist de absolut MÅ.
Jeg har gått fra rølping til ost og vin,gu ,jeg skulle aldri bli noe ost og vin,men, here i am.

Jeg vil ikke at vesla skal vokse opp og tro det at å drikke øl er nett som brus , og berusa øl/sprit/røyk luktende folk rundt hun.
No har jeg mest lyst leige ut huset og komme meg vekk 1 gang til.
Jeg aner bare ikke hvor .....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
*SUKK*JEG ER SÅÅ GLAD JEG HAR VESLA <3 <3 <3

My best friend*

3 kommentarer:

  1. Du får no berre kose deg med vesla og ikkje ta sorgene på forskudd, livet er det beste du har og det blir ikkje altid slik vi vil, men slapp av og gled deg for i morgen blir det sol:)

    SvarSlett
  2. Det blir slik vi vil ,er en ikke fornøgd må en gjere no med det :-) SÅ en får det slik en vil .

    SvarSlett
  3. Trist at det skal vere sånn. Venner og familie skal jo liksom ta hensyn og vere et koselig besøk ikkje til bekymring og irritasjon. Den som våger intet vinner. prøv å se det positive i det og gjør det du klare for å endre situasjonen. Då e det ikkje dåkke det står på om det ikkje vert høyrt eller tatt hensyn til ;)

    SvarSlett