fredag 29. oktober 2010

Må ta meg i nakken

Har enda ikke hatt tid til å gjør no med neste opg, og jeg tenker på det hele tiden .
Lure på høre med de på Nav om det er noen hundeluftere rundt om her . Får so dårlig samvh for de oge ,de får jo ikke den trimmen so de trenger . Og jeg kan ikke dele meg i to selv om jeg støtt sku ønske det .
Jeg vil så gjerne bli ferdig med skulen slik at jeg kan stige i lønn også ta no videre derfra så jeg kan stige enda meir derigjen. Men jeg kommer vist ikke til tjene så my som jeg hadde håpet og lest på nettet . . . .
Så jeg må finne på no etter det oge...
Lure på hvem det var som var så heldige og vann 58 mill onsdag som var . Synst de kunna delt det opp at det heller var 50 mil på 50 el 25 pers, det hadde vert no det .
Da hadde jeg tippa :-D
No vart det seint i dag og e,jeg kjem meg aldri i seng når jeg tenker ,tenker for my.
Vel ,sov godt og ha en fin lørdag :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar