onsdag 27. oktober 2010

neeeeeeeeei !






Jeg hørte at det var en bil uttafor so sto og dura ,så jeg såg ut glaset og ser at det er ambulansen! åherregud ,har no skjedd med pappa eller besta?"! :-O
Jeg prøvde ringe pappa,men der var det opptatt...da snakker han med noen iallefall.
Da betyr det at det er besta eller har de bare vert her med non ting hun skal ha i hytta eller er det noe som vart glømdt atte sist som de bare leverer?
Håper det bare er no slikt.

Jeg får vente non min og prøve igjen, så kom pappa inn døra ,det er besta som er sendt på sjukehuset igjen med mulig hjerteinf :-O Ho har nettopp komt hjem fra sjukehuset og har kreft og skal beg på cellegift no :-(

Jeg lagde sjokoladekake i går som jeg hadde med meg opp i hytta der ,besten ,onkel og besta no bur . De bur egent i Årdal ,men de har vert her no etter at besta vart så syk.

Mamma,pappa og Trond og alle vi koste oss i hytta i går med kaker og feira at besta var komt hjem igjen :-)

MayIne fikk gji klem/kos på kinnet til oldemora <3 Og besta sa ho synst MayIne er til å spise opp og at hun er so fine :-) Slikt liker vesla å høre da smiler hun fra øre til øre :-D

Ogso hender det her :-(( ;-(
Ber til Gud om at det går bra *

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar