lørdag 18. desember 2010

Alt var bra :-)

Vi var på UL av hjerte på FSS, og de sa at alt er bra :-)))
No blir neste UL om eit år :-)
HURRA!! :-D

Etter 6 mnder i stua,.på sofa for meg og veslA(ho i senga si) so flytta vi inn på soverommet igår ,det var jammen godt kunne ligge på begge sider og¨å kunne strekke seg ut :-D Vesla sov so flott atte oge , so det var braaaaa.

Trond sov på sofaen inatt og klagde no veldig på ryggen i dag tidleg ,hahahahah,
6 mnder seie jeg, prøv det du :-P

Men da vil han ikke seie han,heheh.

No er Trondy i Førde på julebord, vesla sover ,men ho skal snart ha kveldstellet sitt og få litt mat før ho skal leggast for natta.

Jeg sitter å leser litt lekser og tenker, er ikke heilt i konse mode.

Gler meg til jeg er ferdig med skulen, gler meg til å kunne stige i lønn.
Da skal jeg kjøpe meg da jeg har lyst på :-D !

De sies at en blir ikke lykkelig av penger ,jeg blir lykkelig av å tjene masse penger. Hver gang jeg får ei go lønn blir jeg lykkelig .
Må vere de med for my penger som mener det :-P

-Vart nesten verpesjuke igjen i dag, hehe, vi var i grendahuset ogso kom det den fine snille lille jenta bort og va so go mot vesla. <3
Ho strauk ho på kinnet og smiiilte so fint, vesla smiiilte tilbake.
So tok den lille jenta handa til vesla, holdt ho so forsiktig og fint menst ho strauk ho på kinnet flere ganger.
Det var eit so fint øyeblikk,og det var so koselig sjå kor fint dei såg på kverandre og kontakta dei fikk eit øyeblikk der <3 ååååh* smelt *

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar