søndag 12. desember 2010

trøtt i dag


Charlie ligger sover søtt :-)
-i dag har vi vert ute på trille tur, var heilt fantastisk trilleveir :-)
so ha mamma og pappa vert på besøk og spist pizza med oss. da tulla vi og sang fadervår og vesla fryda seg so armane gjekk som no trommestikker og ho lo og lo ,heheh, ho er so hærlig ! :_D

-ikveld var ho da ikke so lett å legge,men ho sovna no etter en og en halv time :-) va nett å såg på ho , jeg må sjå på ho so og so magen ganger om natta for å sjå om ho puster . Henger i enda , jeg ka vokne om natta for at jeg må gjer det .
Ho liker nemlig å ha ting oppi fjeset år ho sover og jeg har en del ganger funne ho under dyna , teppe eller koseklut over heile fjeset. og selv om ho har vekka meg pga det og so er de ikke sikkert ho alltid gjer det ,synst det er litt ekkelt. Jeg prøver legge ho slik at ho får dekka øyrene men at ho ikke skal kunne dra det til seg og over fjeset ,men av og til får ho det til fordiom. Gjekk fint ei stund med lue ,men so ville ho ikke ha den på ., og det er jo forståelig .

Gler meg itl i måra ,jeg skal itl legen med ryggen min som er blitt heilt kaputt pga dårlig amme og sitte stillig og sikkert pga av hvor jeg no har sovet i 6mder (på sofa) men no er det so gale at jeg er redd den kommer til å låse seg . og det verker heile veien og gjør so vondt at jeg er kvalm. og av og til kommer det slike støt som og gjør at jeg mister følelsene i beina og knekker liksom sammen.

So skal bli godt få litt hjelp(håper jeg da ) :-) Nje vesla skal snart oppatte rekner jeg med ,ho ha beg slik som da ho var mindre igjen no. So god natta :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar